اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها در گفت‌وگو با فارس:

مردم در انتخابات ریاست جمهوری فردی اصولگرا را برمی‌گزینند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: با توجه به شرایط جامعه، قطعاً فردی اصولگرا با توانمندی بالا منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

مردم در انتخابات ریاست جمهوری فردی اصولگرا را برمی‌گزینند

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه مهمترین اتفاق سال 91 حضور مردم حق‌طلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی بود اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات یک بار دیگر به همه جا نشان دادند که پشتیبان نظام اسلامی هستند.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نیز از دیگر رویدادهای مهم استان در سال گذشته عنوان کرد و افزود: تحلیل‌های دشمنان بر این بود که با توجه به گرانی‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمی‌کنند اما مردم با حضور خود همه معادلات را به هم ریختند و این زیباترین اتفاق سال بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی در خصوص تلخ‌ترین خاطره سال گذشته از منظر وی گفت: روز یکشنبه سیاه در مجلس و مکدر شدن خاطر رهبری و مردم یکی از خاطرات بدی بود که متأسفانه موجب شادی دشمن شد.

وی در خصوص شیرین‌ترین خاطره نیز ابراز داشت: زمانی که در حوزه انتخابیه خود لبخند رضایت مردم را از پیشرفت امور، وحدت و همدلی مجمع نمایندگان و مسئولین مشاهده می‌کنم شیرین‌ترین خاطره من است.

خجسته با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری، حضور مردم را پرشور خواند و افزود: مردم ایران را همه جهانیان آزمودند و می‌دانند که به ولایت، نظام، شهدا و کشور عشق می‌ورزند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم قریب به 40 میلیون نفر در انتخابات سال 92 شرکت کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ابراز داشت: قطعاً باید کسی انتخاب شود که معیارهای رهبری را در انجام کارها مد نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی من این است که فردی اصولگرا با توانمندی بالا به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب خواهد شد.

خجسته در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اگر شما بالاترین مقام اجرایی استان بودید نخستین اقدام شما چه بود؟ گفت: تمام مدیران تحول‌گرا را تقویت و آنهایی که این ویژگی را ندارند تغییر می‌دادم.

وی ابراز داشت: همچنین سعی می‌کردم از مجموعه نخبگان استان به نحو احسن استفاده کنم و اتاق فکری با حضور نخبگان تشکیل دهم.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول