اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

400 مورد بازرسی نوروزی در قاین صورت گرفت

سرپرست نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت قاینات گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 تاکنون 400 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی قاینات صورت گرفته است.

400 مورد بازرسی نوروزی در قاین صورت گرفت

اسماعیل شاهین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با طرح نظارتی ویژه نوروز 92 اظهار کرد: از آغاز این طرح تاکنون بیش از 50 مورد گزارش تخلف و گران‌فروشی و کم فروشی توسط سامانه 124 این اداره دریافت که بازرسان در محل مورد نظر حاضر شده و با تخلفات احتمالی برخورد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 400 مورد بازرسی در طرح نظارت نوروزی در قاینات انجام شده است، ادامه داد: در این بازرسی‌ها در مجموع 60 مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

بیش از 189 میلیون ریال ارزش ریالی پرونده‌های تخلف است

سرپرست نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت قاینات با اشاره به تعداد پرونده‌های تخلف افزود: ارزش ریالی مجموع پرونده‌های تخلف 189 میلیون و 61 هزار و 740 ریال است.

شاهین با بیان اینکه تعدادی بازرس افتخاری با این اداره همکاری دارند، ابراز داشت: تعداد بازرسان افتخاری فعال که با این اداره همکاری دارند 34 نفر است.

توزیع 215 تن میوه در قاین در ایام نوروز

وی تعداد بازرسان طرح نظارتی ویژه نوروزی در قاینات را چهار نفر اعلام کرد.

سرپرست نمایندگی اداره صنعت، معدن و تجارت قاینات در ارتباط با اقلام توزیع شده در ایام نوروز 92 تصریح کرد: در این ارتباط 189 تن برنج، 15 تن گوشت قرمز، 75 تن گوشت مرغ و 215 تن میوه توزیع شده است.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول