اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته سلامت و با حضور شهردار تبریز انجام گرفت

بهره‌برداری از هشتمین خانه سلامت شهرداری تبریز

همزمان با هفته سلامت هشتمین خانه سلامت شهرداری تبریز به همراه چند پروژه عمرانی و فرهنگی شهرداری منطقه سه تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از هشتمین خانه سلامت شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین اکبری شهردار منطقه سه در این مراسم با اعلام اینکه این منطقه در سال گذشته در تمام بخش‌ها به موفقیت و پیشرفت‌های مهمی دست یافت، افزود: شهرداری منطقه سه تبریز در سال گذشته با اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی به موفقیت‌های بسیاری در عمران و آبادانی دست یافت که در سایه این اقدامات این منطقه به منطقه‌ای پویا تبدیل شده است.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری منطقه سه در سال گذشته 119 درصد تحقق بودجه داشت که از این میزان 93 درصد به صورت نقدی تحقق یافته بود همچنین در بحث اعتبارات بخش تملک بودجه در نظر گرفته 8 میلیارد تومان بود که این میران نیز در سال گذشته به 19 میلیارد تومان افزایش یافت.

شهردار منطقه سه تبریز خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته امسال سال شکوفایی پروژه‌های منطقه سه خواهد بود و به طور میانگین همه ماهه شاهد بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی توسط این منطقه خواهیم بود.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در ماه‌های آینده پروژه‌های مسیرگشایی امتداد باغ‌شمال و امتداد کمربندی میانی توسط شهرداری منطقه سه تبریز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 وی در ادامه سخنان خود از حمایت‌های شهردار تبریز در اجرای پروژه‌های شهردار منطقه سه قدردانی کرد.

 در این مراسم خانه سلامت و مشاوره معراج در مساحت یک‌هزار 390 متر مربع با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال، نخستین سینمای پنج بعدی تبریز در پارک منظریه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال و ساختمان جدیدالاحداث فضای سبز شهرداری منطقه سه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول