اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه تأمین اجتماعی جیرفت خبر داد

پرداخت بیش از 16 میلیارد ریال یارانه همسان‌سازی حقوق به مستمری بگیران

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت گفت: 16 میلیارد و 744 میلیون ریال یارانه همسان‌سازی حقوق به مستمری‌بگیران پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 16 میلیارد ریال یارانه همسان‌سازی حقوق به مستمری بگیران

گرام امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با ارائه گزارشی از عملکرد اداره بیمه تأمین اجتماعی این شهرستان در 10 ماه سال 91 اظهار داشت: 110 میلیون ریال غرامت دستمزد بیماری به بیمه‌شدگان این اداره پرداخت شده است.

وی میزان کمک هزینه ازدواج به افراد زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی را 413 میلیون ریال خواند و افزود: همچنین طی این مدت 2 میلیارد و 321 میلیون ریال برای استراحت ایام بارداری به بانوان زیرپوشش پرداخت شده است.

امیری با اشاره به میزان مستمری‌های بیمه تأمین اجتماعی به افراد زیرپوشش تصریح کرد: 67 میلیارد و 364 میلیون ریال مستمری بازنشستگی، 38 میلیارد و 112 میلیون ریال مستمری بازماندگان فوتی و 4 میلیارد و 467 میلیون ریال مستمری از کارافتادگی به مستمری‌بگیران پرداخت شده است.

وی میزان کمک هزینه اولاد مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را 994 میلیون ریال دانست و ابراز داشت: همچنین میزان 3 میلیارد و 201 میلیون ریال کمک هزینه عائله‌مندی به مستمری‌بگیران پرداخت شده است.

امیری عنوان کرد: همچنین طی این مدت 5 میلیارد و 304 میلیون ریال کمک هزینه بن کالا، یک میلیارد و 691 میلیون ریال کمک هزینه مسکن و 7 میلیارد و 247 میلیون ریال کمک هزینه سبد خانوار میان مستمری‌بگیران توزیع شده است.

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت حق سنوات مستمری‌بگیران این اداره را طی 10 ماه 603 میلیون ریال دانست و گفت: همچنین 102 میلیون ریال به افراد بیمه شده غرامت مقطوع نقص عضو و فوت پرداخت شده است.

امیری تعداد افرادی را که مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، 85 نفر ذکر کرد و بیان داشت: در این مدت 2 میلیارد و 933 میلیون ریال بیمه بیکاری به این افراد پرداخت شده است.

وی میزان سایر کمک‌های اداره تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران را 2 میلیارد و 47 میلیون ریال خواند و اذعان داشت: همچنین میزان یک‌میلیارد و 214 میلیون ریال حق بیمه استرداد و به سایر صندوق‌ها انتقال داده شده است. 

امیری با اشاره به اینکه به میزان 16 میلیارد و 744 میلیون ریال یارانه همسان‌سازی حقوق نیز به مستمری‌بگیران پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: 18 هزار و 500 نفر بیمه شده اصلی، 50 هزار نفر تبعی و 2 هزار و 700 نفر مستمری‌بگیر اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان جیرفت هستند.

انتهای پیام/80001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول