اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

2 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال گذشته بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان پرداخت شد.

2 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان پرداخت شد

ابوالقاسم رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در یک سال گذشته، بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به نیازمندان پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات به یک‌هزار و 800 نفر از نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی اعطا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان در یک سال گذشته بیش از 70 میلیارد ریال به این نهاد اهدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: این کمک‌ها در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی است که به همت کمیته امداد امام خمینی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم پس از ثبت و ضبط در قالب کمک‌های فرهنگی، جهیزیه، معیشت و مسکن با اولویت کمک به نیازمندان توزیع شد.

رستگار از بهره‌‎مندی یک‌هزار و 500 کودک از طرح تغذیه توسط کمیته امداد امام خمینی خبر داد و افزود: در 12 ماه سال 91، تعداد یک‌هزار و 500 نفر از کودکان دارای سوء‌تغذیه جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی از سبد غذایی طرح سوء‌تغذیه این نهاد برخوردار شدند.

وی افزود: در راستای توانمندسازی و بالابردن سطح آگاهی خانواده‌های جامعه هدف، رسیدگی و مساعدت لازم در زمینه‌های درمانی، بهداشتی و ارتقای سطح سلامت از جمله اهداف ارزشمند این نهاد است.

انتهای پیام/68001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول