اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عسگراولادی:

شعار امسال را در کمیته امداد محقق می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد گفت: بر اساس نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید این شعار در کمیته امداد جاری شود تا این امر رهبری تحقق یابد.

شعار امسال را در کمیته امداد محقق می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حبیب‌الله عسگراولادی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه مشهد اظهار کرد: سال جدید منشأ خیر و تحول برای همه بنده‌های خدا است چرا که خداوند در این فصل موهبت‌هایش را به آدمیان عرضه می‌کند.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مشهد بیان کرد: بر اساس نامگذاری سال 92 به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این شعار در این نهاد جاری شود تا این امر رهبری تحقق یابد.

در ادامه آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد فعالیت‌های این نهاد در استان را ستودنی خواند و گفت: کمیته امداد در خراسان‌رضوی با اشراف و تسلط کامل به اوضاع استان، به جامعه هدف ارائه خدمات می‌کند که در این راستا توفیقات کاملی داشته است.

وی تصریح کرد: نحوه پاسخگویی مناسب این نهاد به ارباب رجوع سبب شده تا ما هم افرادی را که به این مکان مراجعه دارند را به کمیته امداد امام خمینی خراسان‌رضوی، هدایت کنیم تا به امور آنان رسیدگی کامل شود.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول