اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور:

مسکن مهر «گندیاب» نور قابل افتتاح نیست

معاون فرماندار نور گفت: پروژه مسکن مهر گندیاب نور تا رفع مشکل فاضلاب افتتاح نخواهد شد.

مسکن مهر «گندیاب» نور قابل افتتاح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی در اولین جلسه شورای مسکن این شهرستان در سال جاری، پروژه‌های مسکن مهر را از اقدامات اساسی دولت نهم و دهم ذکر کرد و گفت: تا پایان دولت دهم باید پروژه‌های مسکن مهر شهرستان تکمیل و تحویل شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی شورای مسکن استان در استانداری و به ریاست استاندار افزود: در این جلسات مشکلات مسکن مهر شهرستان‌ها مطرح و مورد بررسی و رسیدگی و مساعدت قرار می‌گیرد و نیاز است مشکل مسکن مهر این شهرستان مطرح و پیگیری شود.

معاون فرماندار نور به برخی از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان نور اشاره کرد و ابراز داشت: مشکل فاضلاب مسکن مهر گندیاب همچنان باقی است و تا رفع مشکل، این پروژه از سوی فرمانداری اجازه افتتاح ندارد.

وی ادامه داد: مسکن مهر کاسگر محله نور نیز مشکل تامین آب دارد و به رغم آماده بودن حدود 200 واحد از این پروژه به دلیل عدم انشعاب آب شرب متوقف مانده است.

محمدی همچنین از تعطیلی کارگاه و توقف کار توسط پیمانکار در این پروژه انتقاد کرد و افزود: این پروژه در مجموع 280 واحدی است که 200 نفر از متقاضیان سهم آورده، 10 تا 14 میلیونی خود را واریز کردند و منتظر صاحب خانه شدن هستند بنابراین تعطیلی کارگاه و توقف کار منطقی نیست.

معاون فرماندار نور از عدم پیش‌بینی و احداث فضای آموزشی در این پروژه‌ها هم گفت و افزود: با توجه به آمادگی اداره کل آموزش و پرورش برای تجهیز و راه‌اندازی فضاهای آموزشی در این پروژه‌ها تدابیر لازم باید اندیشیده شود.

انتهای پیام/86023/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول