اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای احداث پروژه‌های مشارکتی مسکونی ارزان قیمت صورت گرفت

تصویب خرید 160 هکتار زمین در مناطق کم‌برخوردار توسط شهرداری مشهد

خرید 160 هکتار زمین توسط شهرداری در مناطق کم برخوردار برای احداث پروژه‌های مشارکتی مسکونی ارزان قیمت شهری در کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد تصویب شد.

تصویب خرید 160 هکتار زمین در مناطق کم‌برخوردار توسط شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا خواجی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد در ارتباط با خرید زمین در شمال این شهر اظهار کرد: بر اساس لایحه ارائه شده شهرداری اقدام به خرید زمین در راستای تعریف پروژه مشارکتی برای رشد متوازن شهری در شمال شهر می‌کند.

خواجی افزود: شهرداری باید طبق مصوبه بودجه 91 این سازمان از محل درآمدهای حاصل از پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری که در سال گذشته محقق شده برای تملک 160 هکتار از اراضی در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر برای احداث پروژه‌های مشارکتی ارزان قیمت هزینه کند. در نهایت اعضای کمیسیون پس از بحث و تبادل نظر با لایحه مورد نظر موافقت کردند.

دستور کار بعدی کمیسیون، به اصلاح قرارداد پروژه مشارکتی در منطقه پنج شهرداری مشهد اختصاص داشت که خواجی در مورد آن نیز گفت: این پروژه در هفت طبقه احداث می‌شود که براساس اصلاحات مورد نظر مبلغ کل سرمایه گذاری از 350 میلیارد ریال به 500 میلیارد ریال افزایش یافته است.

رئیس کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی شورای شهر مشهد بیان کرد: با اصلاحیه قرارداد مذکور زیر بنای پروژه نیز از حدود 50 هزار مترمربع به حدود 58 هزار مترمربع افزایش پیدا کرده و سهم شریک شهرداری از 24 درصد به حدود 27 درصد افزایش می‌یابد.

اعضای کمیسیون در ارتباط با این پروژه با تغییرات عنوان شده در نهایت موافقت کردند.

انتهای پیام/70007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول