اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

1780 کارمند شهرداری قزوین از خدمات زائرسرا در مشهد استفاده می‌کنند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: یک هزار و 780 کارمند شهرداری قزوین از امکانات و خدمات زائرسرای این نهاد در مشهد استفاده می‌کنند.

1780 کارمند شهرداری قزوین از خدمات زائرسرا در مشهد استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن اجتماعات مردمی این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قزوین با تصویب شورای اسلامی شهر قزوین در سال گذشته یک مجتمع 20 واحدی را به منظور استفاده از خدمات زائرسرا در مشهد خریداری کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین یک هزار و 150 نیروی رسمی و قراردادی، 455 نیروی شرکتی و 175 نیروی بازنشسته دارد، اذعان داشت: هر یک از این نیروها به مدت سه شب از خدمات و امکانات اسکان زائرسرای این نهاد در مشهد می‌توانند استفاده ‌کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه طبق تقسیم‌بندی‌های زمانی انجام شده در مدت یک سال یک هزار و 780 نیروی شاغل در شهرداری قزوین کمتر از 20 واحد مجتمع زائرسرای این نهاد در مشهد استفاده می‌کنند، بیان کرد: این نیروها در سه بازه مختلف به این سفر مقدس اعزام می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه واحدهای مجتمع زائرسرای شهرداری قزوین در مشهد یک و دو خوابی با ظرفیت به ترتیب چهار و شش نفره هستند، اذعان داشت: نیروهای این نهاد برای استفاده از امکانات این زائرسرا به اداره رفاهی این نهاد مراجعه می‌کنند و مشخصات فردی خود و همراهانشان را ارایه می‌دهند.

کبودوند با بیان اینکه همراهان کارمندان شهرداری قزوین با داشتن شش سال به عنوان یک فرد کامل برای استفاده از امکانات اسکان زائرسرا از شهرداری قزوین حساب می‌شوند، متذکر شد: داشتن شناسنامه و معرفی‌نامه برای آنان برای بهره‌مندی از این امکانات لازم است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه هر یک از کارمندان شهرداری قزوین سالانه یکبار از امکانات اسکان زائرسرای شهرداری قزوین در مشهد استفاده می‌کنند،‌ اذعان داشت: آنان می‌توانند امتیاز بهره‌مندی از این امکانات را به وابستگان درجه یک منتقل کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: رستوران ستایش در کنار زائرسرای شهرداری قزوین در مشهد است که طبق قراردادی خدمات تغذیه را با تخفیف مطلوب به کارمندان این نهاد ارایه می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری ابتدا کارمندان رسمی، قراردادی، شرکتی و بازنشسته شهرداری قزوین به زائرسرا در مشهد اعزام می‌شوند، اذعان داشت: در سال‌های آینده این اعزام طبق نظام ارزشیابی از جمله میزان سابقه، عملکرد پرسنل در شش ماه قبل از اعزام و متاهل بودن اعزام می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: هزینه‌های جاری زائرسرای شهرداری قزوین در مشهد از درآمدهای حاصل این زائرسرا صورت می‌گیرد و این نهاد به صورت مستقل نباید هزینه کند.

این مسئول با بیان اینکه کارمندان شهرداری قزوین با استفاده از اتاق‌های یک خوابه زائرسرای شهرداری قزوین در مشهد مبلغ هشت هزار تومان و دو خوابه 12 هزار تومان پرداخت می‌کنند، ابراز داشت: این کارمندان در صورت داشتن همراهان اضافه از چهار نفره و شش نفره در اتاق‌های یک و دو خوابه مبلغ پنج هزار تومان باید پرداخت کنند.

کبودوند با اشاره به اینکه نوعروسان کارمندان شهرداری قزوین می‌توانند از امکانات اسکان زائرسرا در مشهد بدون نوبت و به صورت رایگان یکبار استفاده کنند، اظهار داشت: این نهاد این خدمات را برای تشویق ازدواج کارمندان جوان ارایه می‌دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین ابراز داشت: آیین‌نامه نحوه استفاده کارمندان شهرداری قزوین از زائرسرا در مشهد در شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد.

انتهای پیام/77009/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول