اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال‌جاری

تمام خانه‌های روستایی فارس مقاوم‌سازی می‌شوند

استاندار فارس گفت: با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیران بانک‌ها و بخشداران باید تمام خانه‌های روستایی فارس تا پایان سال 92مقاوم‌سازی شود.

تمام خانه‌های روستایی فارس مقاوم‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در نخستین جلسه دیدار مردمی خود در سال‌جاری، با بیان این‌که در دولت‌های نهم و دهم موفقیت‌های بسیاری در زمینه مقاوم‌سازی 180 هزار خانه روستایی صورت گرفته است، اظهار داشت: با تلاش مدیریت ارشد این استان و همکاری نمایندگان مجلس، اعتبار بسیار خوبی برای مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی در فارس مصوب شده است که با تخصیص این اعتبار و تلاش تمام مدیران مرتبط ، کار مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی این استان در سال‌جاری به پایان می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وقوع زلزله در استان بوشهر و پشتیبانی کامل فارس از زلزله‌زدگان، افزود: امکانات قابل توجهی از این استان به مناطق آسیب‌دیده ارسال شده است و در صورت اعلام نیاز ستاد مدیریت بحران کشور و استانداری بوشهر، کمک‌های بیشتری را ارسال می‌کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در خرداد‌ماه امسال، گفت: فرمانداران و بخشداران در حال تعیین هیئت‌های اجرایی انتخابات هستند و تاکنون پنج دوره آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان‌ها برگزار شده است.

استاندار فارس با بیان این‌که 77 شهر استان دارای شورای پنج نفره، 12 شهر دارای شورای هفت نفره، هفت شهر دارای شورای 9 نفره، سه شهر دارای شورای 11 نفره و یک شهر دارای شورای 21 نفره است، ادامه داد: در انتخابات پیش‌رو، یک‌هزار و 495 شعبه شهری، دو هزار و 436 شعبه روستایی و 275 شعبه عشایری دایر می‌شود.

صادق عابدین با تأکید بر این‌که برای مسئولان برگزاری انتخابات، کارت ملی هوشمند صادر شده و امکان امضای الکترونیکی فراهم شده است، عنوان کرد: هدف ما برگزاری انتخاباتی پرشور است تا فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در استان فارس محقق شود و به عنوان برگزار کننده فرد انتخاب شونده برایمان مهم نیست و هر فردی با رأی مردم برگزیده شود محترم است و با وی همکاری می‌کنیم.

وی با بیان این‌که با هماهنگی نماینده ولی‌فقیه در فارس و سایر بزرگان این استان تلاش می‌کنیم فضای کار و فعالیت، در تأثیر تنش‌های بیهوده سیاسی قرار نگیرد، تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) انتظار حماسه اقتصادی دارند، باید تلاش کنیم از فرصت‌های سازندگی این استان غفلت نشود.

انتهای پیام/2448/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول