اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 4

حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه‎های ماندگار خلق می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول گفت: بدون شک حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای می‎توانند حماسه‎هایی ماندگار را خلق کند.

حضور پرشور مردم در انتخابات حماسه‎های ماندگار خلق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی علی‎آبادکتول، علیرضا لادن‎مقدم که در جمع کارکنان این دانشگاه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در حالی که دشمنان با اعمال تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی به دنبال تفرقه‎افکنی و اخلال در امور سیاسی و خدشه‎دار کردن روابط بین مردم و مسئولان هستند، اجرایی شدن دقیق و کاربردی این شعار موجب پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور همراه با عزت و سربلندی دو چندان جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: «حماسه سیاسی» به معنای بیداری و امحای کامل توطئه‌های سیاسی داخل و خارجی است، از «حماسه اقتصادی» به معنی تلاش و رشد تولید ملی با اتکا به منابع داخلی و توانمندی‎های علمی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‎آبادکتول گفت: نامگذاری شعار امسال همراه با واژه «حماسه» نشان از وضعیت فراتر در یک اقدام جاری و سالانه است به عبارت دیگر ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که نه تنها عبور از تحریم‌ها با موفقیت صورت بگیرد، بلکه در دو مقوله سیاست و اقتصاد نیز حماسه‌آفرین باشیم.

لادن‌مقدم ضمن تشریح حساسیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه سال‌جاری خاطرنشان کرد: بدون شک حضور پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای می‎توانند حماسه‎هایی ماندگار را خلق کند.

وی با بیان اینکه تحقق «حماسه سیاسی» علاوه بر عزمی راسخ، نیازمند وحدت ملی همراه با بصیرت دینی است، تقویت مبانی اسلامی و دینی را از اولویت‎های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقای شاخص‎های فرهنگی می‎تواند به صورت هدفمند به علم جهت دهد چراکه اگر دانشجویان و اساتید خود را به علم، ایمان و معرفت مجهز کنند و بدانند که علم و تخصص خود را در چه مسیری به کار بگیرند، تحقق سند چشم‎انداز افق 1404 را به دنبال خواهد داشت.

لادن‌مقدم با اشاره به واحد علی‌آبادکتول به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان گلستان، رشد چشمگیر این واحد دانشگاهی در ابعاد علمی، فرهنگی و پژوهشی در کشور را حاصل تلاش مجدانه تمام اساتید و پرسنل خدوم آن عنوان کرد و افزود: در سال گذشته در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی و برخی موارد دانشجویی روند رو به رشدی داشته‌ایم که البته به آن قانع نیستیم چراکه معتقدیم این واحد دانشگاهی در بسیاری از زمینه‌ها علمی و پژوهشی دارای توانمندی‌های بالایی است که می‌تواند موجب دستیابی به مرزهای دانش شود.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول