اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارشناس مسائل سیاسی:

انتخابات؛ تجلی حماسه سیاسی کشور است

یک کارشناس مسائل سیاسی در استان یزد گفت: مصداق و تجلی حماسه بزرگ سیاسی کشور را می‌توان در انتخابات ریاست‌ جمهوری مشاهده کرد.

انتخابات؛ تجلی حماسه سیاسی کشور است

اکبر ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ همه سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی قرار دارند و فعالیت می‌کنند باید در این عرصه حضور داشته باشند و رای مردم نیز تعیین ‌کننده است.

وی افزود: ملت بزرگ ایران این توانمندی و استعداد را دارد که در عرصه‌های سیاسی مختلف از جمله انتخابات حماسه بیافریند و تمام دنیا شاهد خواهد بود.

این کارشناس امور سیاسی با اشاره به نامگذاری سال 92 به حماسه سیاسی و اقتصادی عنوان کرد: وقتی از بیان حماسه سیاسی و اقتصادی استفاده می‌شود، برای تحقق آن باید اتفاقات و تلاش‌هایی در این دو عرصه رخ دهد که در مقیاس بالاتر از سال‌های گذشته باشد که بتوان اسم آن را حماسه گذاشت و در واقع این با کارهای روزمره و عادی تفاوت دارد.

ذوالفقاری یادآور شد: در سال جاری علاوه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، در بعضی از حوزه‌های انتخابیه، انتخابات‌ میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همچنین مجلس خبرگان رهبری را نیز پیش رو داریم و مشارکت و انجام روند صحیح این انتخابات، توسط مردم، حماسه‌ای است که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه بین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، رابطه علت و معلولی برقرار است، گفت: طبیعی است هنگامی که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی، یک فرد عاقل و با تدبیر را به عنوان رئیس‌ جمهور انتخاب می‌کنند، او نیز با توجه به مشکلات موجود، سامان دادن مسائل اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد و با برنامه‌ریزی صحیح، حمایت رهبری و همراهی مردم، حماسه اقتصادی بزرگی به وقوع می‌پیوندد.

رئیس دانشگاه پیام نور تفت با اشاره به نامگذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری افزود: عناوین انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری در چند سال اخیر، دارای یک بعد اقتصادی است، مسائل اقتصادی در بلند مدت نتیجه می‌دهند و باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به این نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/2464/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول