اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

مردم حماسه‌سازان سال حماسه اقتصادی و سیاسی هستند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران حماسه‌سازان سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی هستند.

مردم حماسه‌سازان سال حماسه اقتصادی و سیاسی هستند

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مقام معظم رهبری با توجه به درایت و بینش بالایی که دارند هر سال را تحت عنوانی نامگذاری می‌کنند و امسال را هم با توجه به حساسیت‌هایی که در دو بخش اقتصادی و سیاسی کشور وجود دارد با عنوان حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: مردم به خوبی می‌دانند که سالی که در پیش رو داریم از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و برهمین اساس با آگاهی و هوشیاری بالای خود می‎توانند حماسه‌های بزرگی را در دو عرصه سیاسی و اقتصادی کشور خلق کنند.

جلیل از هشت سال دفاع مقدس با عنوان یک حماسه بزرگ یاد کرد و گفت: پس از دفاع مقدس امسال ملت ایران می‌تواند با مقاومت و پایداری خود در عرصه اقتصادی و بینش و درایت بالای خود در عرصه سیاسی حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید و تصریح کرد: به طور قطع و یقین دشمن به دنبال فتنه‌افکنی در این انتخابات است و ملت ایران باید آگاه باشد و این فتنه‌ها را همانند گذشته خنثی کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات می‌تواند مردم را برای خلق حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی یاری دهد.

وی بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور تاکید کرد و متذکر شد: همراهی و همدلی مسئولان از یک سو و وحدت بین مردم و مسئولان از سوی دیگر می‌تواند کشور را در دست‌یابی به اهداف والایش کمک کند.

انتهای پیام/68004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول