اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف جرائم در زنجان 21 درصد رشد داشته است

فرمانده نیروی انتظامی زنجان گفت: کشف جرائم 13گانه در استان زنجان 21 درصد رشد داشته است.

کشف جرائم در زنجان 21 درصد رشد داشته است

علیرضا صالحی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این تصادفات اعم از جرحی، خسارتی و فوتی را شامل می‌شود.

وی به روز 13 فروردین اشاره کرد و افزود: بیش از 80 درصد از مردم استان به طبیعت‌گردی رفته بودند و برقراری نظم و امنیت در این روز به شکل مناسبی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی زنجان برقراری نظم و امنیت را مهم ارزیابی کرد و گفت: در ایام تعطیلات 4 هزار و 129 گشت به صورت خودرویی و موتوری در استان دایر بود.

وی از حضور 890 گشت پیاده در استان خبر داد و یادآور شد: گشت‏های پیاده در کنار گشت ماشینی و موتوری در راستای برقراری نظم و امنیت در استان تلاش کردند.

صالحی به وجود 16 ایستگاه مشاوره‏ای در ایام تعطیلات اشاره کرد و افزود: این خدمات برای استفاده بهتر از خدمات گردشگری استان برای مسافرین داده شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه 40 تیم موتوری در استان مستقر شده است، ادامه داد: استقرار تیم‏های موتوری در ایام تعطیلات برای برقراری نظم و امنیت از فعالیت‏های شاخص نیروی انتظامی بود.

وی قدرت مانور موتورسیکلت را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط و ویژگی‏های موتورسیکلت برای به کارگیری در نظم و امنیت بسیار قابل توجه است.

*107 درصد رشد تردد در جاده‏های استان نسبت به مدت مشابه

صالحی با اشاره به ثبت آمار ترددشمار در ایام نوروز، گفت: آمار حاکی از 107 درصد رشد تردد در جاده‏های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزایش تردد در جاده‏ها را در کنار مسافرین ورودی به شهر مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: حفظ  نظم و امنیت در این برهه مشکل‏تر است که نیروهای انتظامی موفق عمل کردند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات هیچ پلیسی بدون ماموریت نبود، ادامه داد: نیروهای پلیس در ایام تعطیلات با همه ظرفیت به فعالیت خود مشغول بودند.

صالحی به کشف جرائم اشاره کرد و یادآور شد: کشف جرائم 21 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به سرقت‏های 13گانه در ایام عید، اظهار داشت: 84 نفر در این راستا دستگیر شده‏اند.

وی نیروی انتظامی را تنها نهادی در کشور دانست که باب شهادت در آن همواره باز است.

صالحی به مرکز نظارت مردمی در نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه طبق آمار جدید مردم استان از عملکرد پلیش رضایت مناسبی دارند.

* رشد 65 درصدی رضایت مردم در مرکز نظارت مردمی

فرمانده انتظامی استان زنجان از رشد 65 درصدی رضایت مردم در مرکز نظارت مردمی خبر داد و گفت: مردم استان زنجان به راحتی نظرات خود را در مورد عملکرد پلیس بیان می‏کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید در مورد عملکرد پلیس به راحتی اظهارنظر کنند، خاطرنشان کرد: مردم استان می‏توانند برای اظهارنظر با سامانه 197 مرکز نظارت مردمی در تماس باشند.

انتهای پیام/73002/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول