اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان خبر داد

پرداخت تسهیلات به 51 هزار نفر توسط بانک کشاورزی زنجان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان گفت: طی سال گذشته به 51 هزار نفر تسهیلات کشاورزی توسط بانک کشاورزی استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به 51 هزار نفر توسط بانک کشاورزی زنجان

بهزاد نیکخواه امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع از سال گذشته تا فروردین ماه سال‌جاری 36 شرکت تعاونی به منظور دریافت تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی به بانک کشاورزی استان زنجان معرفی شده‎اند.

وی ادامه داد: از بین 36 تعاونی معرفی شده به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات، 16 فقره تعاونی مهر است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع 2 هزار و 827 فقره از پرونده‏های طرح توسعه کشاورزی، تسهیلات کمتر از 300 میلیون ریال را به خود اختصاص داده‏ است، اضافه کرد: 319 فقره پرونده متقاضی تسهیلاتی بین 300 میلیون ریال تا 500 میلیون ریال بوده‏ است.

وی با تاکید بر اینکه 49 پرونده کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلاتی بین 500 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: اعتبار مورد نظر 30 پرونده نیز بین یک میلیارد ریال تا 5 میلیارد ریال اعلام شده است.

نیکخواه با بیان اینکه فقط یک نفر تقاضای تسهیلات بین 5 تا 10 میلیارد ریال را داشته است، ادامه داد: سه فقره پرونده نیز اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال را تقاضا کرده است.

* پرداخت 3 هزار و 859 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان زنجانی

وی از پرداخت تسهیلاتی بالغ بر 3 هزار و 859 میلیارد ریال به متقاضیان در استان زنجان خبر داد و افزود: میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته نسبت به سال 90 حدود 45 درصد رشد داشته است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان از نظر ریسک اعتباری مقام نخست کشور را دارد، ادامه داد: در حال حاضر بانک کشاورزی استان مطالبات کلانی ندارد اما از ظرفیت‏های قانونی برای تعیین تکلیف بدهی‏های مشتریان استفاده می‏شود.

وی یادآور شد: تشکیل میز امداد در ستاد مدیریت به صورت یکسره و ایجاد کشیک در ایام تعطیلات برای جذب اعتبار از جمله اقدامات صورت گرفته توسط بانک کشاورزی در طول اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان زنجان است.

نیکخواه همچنین به شناورسازی پرسنل و به کارگیری در شعب مختلف بر اساس ترافیک کاری با مدیریت اقتضایی اشاره کرد و افزود: راستی‌آزمایی با اعزام کارشناسان بانک به منظور اطمینان از انجام عملیات تعهدی از دیگر اقدامات بانک کشاورزی به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول