اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حادثه زلزله شهرستان دشتی

4 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی جان باختند

رئیس ستاد هماهنگی و ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی گفت: در حادثه زلزله بیستم فروردین در شهرستان دشتی استان بوشهر چهار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی جان باختند.

4 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی جان باختند

سکینه الماسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: 180 نفر در بخش شنبه دشتی از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند که متاسفانه چهار نفر از آنان در حادثه زلزله بیستم فروردین جان باختند.

وی با بیان اینکه این نهاد خدمات خود را به خانواده‌های تحت پوشش افزایش داده است، افزود: روزانه علاوه بر خدمات روزمره برنامه‌های روانشناختی به خانواده‌ها عرضه می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی و ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی به فعالیت‌های مددکاری، مشاوره‌ای و روانشناسی در این منطقه پرداخت و تصریح کرد: روزانه چهار تیم سیار و یک تیم ثابت به خانواده‌های زلزله زده خدمات روانشناختی عرضه می‌کنند.

الماسی با بیان اینکه دلیل اینکه اعتقادات مذهبی خانوارهای این منطقه بالا است مشکلات روانشناسی کمتر است، گفت: معمولا بین یک تا سه ساعت با این خانواده‌ها گفت‌و‌گو می‌شود تا آنان را به روال عادی زندگی برگردانیم.

وی گفت: علاوه بر این 50 کودک شیرخوار از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند که سن آنان بین سه ماه تا دو سال است.

رئیس ستاد هماهنگی و ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی بر تامین سرویس‌های بهداشتی و حمام آسیب دیدگان از زلزله تاکید کرد و افزود: تامین این امکانات و تجهیزات که جزء ضروریات زندگی است باید در اسرع وقت تامین شود.

انتهای پیام/66006/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول