اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنعت، معدن و تجارت:

واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی بی‌عدالتی بود

سخنگوی کمیسیون صنعت، معدن و تجارت گفت: واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی سبب بی‌عدالتی در تخصیص اعتبارات برای مناطق کمتر توسعه می‌‌شد.

واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی بی‌عدالتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، روح‌الله عباسپور در جلسه بررسی نحوه تسریع تکمیل شهرک‌های صنعتی حکیمیه و شال که با حضور فخرالله مولایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان قزوین در فرمانداری بویین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات و تحریم‌ها، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در بویین زهرا و آوج تحقق یافته است.

وی افزود: سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته نقش مهمی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه خواهد داشت.

نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج شرکت شهرک‌های صنعتی استانی از لیست واگذاری به بخش خصوصی که در هفته گذشته با رأی بیشتر مجلس به تصویب رسید، تصریح کرد: دلایل و استدلال‌های مولایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نمایندگان سبب شد که شرکت شهرک‌های صنعتی همچنان در اختیار دولت باشد.

عباسپور اضافه کرد: واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی سبب بی‌عدالتی در تخصیص اعتبارات برای مناطق کمتر توسعه می‌‌شد.

وی ضمن تقدیر از ناصحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همکاران مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: بیان مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات ارزنده نیست بلکه به منظور تکمیل خدمات و تقویت آن با کمک مسئولان عالی رتبه نظام است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج همچنین برای تعیین تکلیف پست‌های برق نیز خواستار تشکیل جلسات مشترک وزارت نیرو و شهرک‌های صنعتی کشور شد.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول