اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

کمیته امداد خراسان شمالی 132 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته بیش از 132 میلیارد و 667 میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

کمیته امداد خراسان شمالی 132 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با بیان اینکه این تسهیلات برای یک هزار و 879 طرح اشتغال هزینه شده است، اظهار کرد: این تسهیلات به سرپرست خانوار، فرزند مددجوی تحت حمایت و محرومان موردی استان پرداخت شده است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات ارایه شده 45 میلیارد و 742 میلیون ریال از محل تسهیلات امداد و 62 میلیارد و 321 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی اعطا شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: یک میلیارد و 634 میلیون ریال نیز از توسعه کشاورزی پرداخت شده است. با طرح‌های اشتغال ایجاد شده طی سال گذشته برای سه هزار و 600 نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: این نهاد علاوه بر اینکه در بخش طرح‌های خودکفایی ایجاد اشتغال نموده است در عین حال توانست یک‌هزار و 50 جوان دارای تخصص را نیز در مؤسسات دولتی و غیر دولتی وارد بازار کار کند.

انتهای پیام/63002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول