اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندارخراسان شمالی خبر داد

ابلاغ 900 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی سفر رهبری به خراسان شمالی

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندارخراسان شمالی از ابلاغ 900 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی سفر رهبری به استان خبر داد.

ابلاغ 900 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی سفر رهبری به خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلیزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه کارگروه اشتغال خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: این تسهیلات در قالب خط اعتباری در اختیار کمیته امداد و بهزیستی برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از این میزان تسهیلات 350 میلیارد ریال در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار می‌گیرد.

به گفته قلیزاده، 200 میلیارد ریال از تسهیلات ابلاغی سفر رهبری به استان نیز در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) برای طرح‌های اشتغال‌زا ارائه می‌شود.

وی همچنین از معرفی 26 طرح با 450 میلیارد ریال تسهیلات از محل سفر رهبری خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه استاندار خراسان شمالی با اشاره به این‌که نامه‌های زیادی برای سفر رهبری در حوزه اشتغال ارسال شده است، گفت: بانک‌ها باید برای اشتغال‌زایی در این راستا عمل کنند.

وی با اشاره به اختصاص تسهیلات قرض‌الحسنه برای آن دسته از افرادی که در سفر رهبری درخواست تسهیلات داشته‌اند، اظهار کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی شده تا به طور میانگین 15 میلیون ریال به این افراد تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا شود.

قلیزاده با بیان اینکه در چارچوب سفر رهبری و اعتبارات استانی تسهیلات مناسبی برای امسال استان اختصاص یافته است، ابراز امیدواری کرد تا با فعالیت بانک‌ها و دستگاه‌ها بخشی از مشکلات اشتغال استان برطرف شود.

انتهای پیام/63002/ط20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول