اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

استقرار پزشک شیفت شب در پالایشگاه‌های درگیر تعمیرات اساسی

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی از استقرار پزشک شیفت شب در پالایشگاه‌های درگیر تعمیرات اساسی خبر داد.

استقرار پزشک شیفت شب در پالایشگاه‌های درگیر تعمیرات اساسی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پدرام غفاری پیش از ظهر امروز در بازدید از روند تعمیرات اساسی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: تعمیرات اساسی از مهم‌ترین اقدامات در پالایشگاه‌های پارس جنوبی است و تمام توان خود را برای اجرای موفق این عملیات به کار می‌گیریم.

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی از استقرار پزشک شیفت شب در پالایشگاه‌های درگیر تعمیرات اساسی خبر داد و افزود: در هفته‌ سلامت با عنایت مدیریت مجتمع، پزشک شیفت شب برای پالایشگاه‌های درگیر تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده که امیدوارم این مسئله به‌ صورت دایم در مجتمع به اجرا دربیاید.

غفاری در ارتباط با برنامه‌های انجام شده در هفته سلامت نیز گفت: با توجه به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی "فشار خون را جدی بگیریم"، ما اکثر فعالیت‌هایمان را بر اساس همین شعار برنامه‌ریزی کردیم و به کمک همکاران بهداشت و درمان، HSE و روابط عمومی یک‌سری اطلاعیه‌هایی توزیع و بنرها و استندهایی نیز در بخش‌های مختلف مجتمع نصب کردیم.

وی افزود: مسابقه‌ای نیز با محوریت فشار خون و نکات بهداشتی در این هفته برگزار کرده‌ایم که سئوال‌های این مسابقه در راستای تصحیح رفتارهای بهداشتی و غذایی همکاران طرح‌ریزی شده که امیدواریم هشداری برای بهبود و اصلاح بسیاری از عادت‌های نامناسب و زیان‌بار باشد.

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان ساخت: در این هفته هم‌زمان با تصویب جذب متخصص تغذیه برای حضور در مجتمع، به مدت دو روز نیز دستگاه آنالیز ترکیبات بدن را در مجتمع مستقر کردیم که 255 نفر از کارکنان مجتمع در طی این دو روز مورد بررسی این تست قرار گرفتند.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول