اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست امور شعب بانک مسکن خراسان شمالی:

بجنورد بیشترین تسهیلات خط اعتباری مسکن مهر را دارد

سرپرست امور شعب بانک مسکن خراسان شمالی گفت: بیشترین تسهیلات خط اعتباری مسکن مهر استان از سال 85 تا سال گذشته مربوط به بجنورد است.

بجنورد بیشترین تسهیلات خط اعتباری مسکن مهر را دارد

علی مقبلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد 8 هزار و 526 مورد از این تسهیلات پرداختی را در قالب آماده سازی، 13 هزار و 889 واحد را در قالب ساخت، 555 واحد بافت فرسوده و سه هزار و 109 واحد روستایی عنوان کرد.

وی همچنین تعداد تسهیلات پرداخت شده برای آماده‌سازی در شیروان به عنوان یکی از شهرهای محوری اجرای طرح مسکن مهر را 2 هزار و 76 واحد برشمرد.

به گفته مقبلی، 3 هزار و 931 واحد در قالب ساخت، 160 واحد در قالب بافت فرسوده، یک‌هزار و 198 واحد روستایی نیز تسهیلات خط اعتباری مهر گرفتند.

وی با بیان اینکه در شهر اسفراین نیز یک هزار و 956 واحد در چارچوب آماده سازی و 2 هزار و 728 مورد در قالب ساخت از تسهیلات مهر برخوردار شدند، افزود: 28 واحد فرسوده و یک هزار و 599 واحد روستایی از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

سرپرست امور شعب بانک مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: طی این مدت 304 میلیارد و 540 میلیون ریال از محل خط اعتباری مهر تسهیلات به متقاضیان این شهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت 51 هزار و 861 واحد در بخش‌های آماده سازی، ساخت، بافت فرسوده و روستایی استان از این تسهیلات بهره‌مند شدند، یادآور شد: افزون بر 6 هزار میلیارد ریال به این واحدها تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش فارس، خراسان شمالی دارای هشت شهرستان بوده که سه مرکز شهرستان بالای 25 هزار نفر جمعیت دارند.

انتهای پیام/63002/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول