اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

میراث فرهنگی پس از برگزاری جشن دولت باید در مجلس پاسخگو باشد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پس از برگزاری جشن تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی، رئیس سازمان میراث فرهنگی برای برطرف کردن شبهاتی که در اذهان عمومی به وجود آمده باید برای پاسخگویی به برخی سئوالات در کمیسیون فرهنگی حاضر شود.

میراث فرهنگی پس از برگزاری جشن دولت باید در مجلس پاسخگو باشد

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم زمانی که از برگزاری این جشن دولت در ورزشگاه 100 هزار نفری مطلع شدم، از رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص جنبه‌های سیاسی و انتخاباتی که این جشن دارد پرسیدم که وی با اطمینان سیاسی بودن این جشن را تکذیب کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع دیگری که مطرح شد بحث جابه‌جایی تعداد زیادی از مردم از اقصی نقاط کشور به تهران بود که مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد که وی در این خصوص نیز گفت برگزاری جشن در تهران موضوعی بود که مجموعه در مورد آن به توافق رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط فعلی که کشور در آن قرار گرفته و بحث انتخابات و تحریم‌ها نیز مطرح است، برگزاری این جشن با هزینه‌های بالای آن کار درستی نیست.

این مسئول ادامه داد: البته دامن زدن به این موضوع نیز کار صحیحی به نظر نمی‌رسد و در این خصوص باید کمی تأمل کرد.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری این جشن رئیس سازمان میراث فرهنگی برای برطرف کردن شبهاتی که در اذهان عمومی به وجود آمده باید برای پاسخگویی به برخی از سئوالات در کمیسیون فرهنگی حاضر شود.

انتهای پیام/77010/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول