اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی کنارک خبر داد

راه‌اندازی دو موسسه غیردولتی در شهرستان کنارک

رئیس بهزیستی کنارک از راه‌اندازی دو موسسه غیردولتی برای ایجاد اشتغال و خدمات‌دهی به مددجویان در تمام حوزه‌های مددکاری پیشگیری و اجتماعی در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی دو موسسه غیردولتی در شهرستان کنارک

احمدالله جمشیدزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: ده واحد روستا مهد امسال در روستاهای واجدالشرایط افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: هم اکنون در شهرستان کنارک 9 مهدکودک وجود دارد که از این تعداد 6 مهدکودک روستایی و سه مهدکودک شهری است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنارک با بیان اینکه اداره بهزیستی کنارک در سال 90 افتتاح و راه‌اندازی شده گفت: در این شهرستان نزدیک به 570 معلول شناسایی شدند که 184 نفر از آنها از این اداره مستمری دریافت می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه اجتماعی نیز بیش از 600 خانوار زن سرپرست خانوار وجود دارند که از این بین 134 نفر مستمری دریافت می‌کنند.

جمشیدزهی تصریح کرد: در حوزه مشارکتها 80 میلیون ریال در طول سال گذشته از محل کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی دریافت شده است.

وی اضافه کرد: در سال 91 ، برای معلولان و مددجویان فاقد مسکن شهری 15 واحد مسکونی احداث شده که سازمان بهزیستی به ازای هر کدام 10 میلیون تومان پرداخت کرده است.

رئیس اداره بهزیستی کنارک ادامه داد: در پایان سال گذشته 23 واحد مسکن روستایی نیز احداث کردیم که سازمان برای هر کدام 4 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: سال گذشته 65 زوج تحت پوشش بهزیستی کنارک، جهیزیه یک میلیون تومانی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول