اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارسال 2 هزار تخته پتو برای کمک به زلزله‌زدگان سراوان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از ارسال 2 هزار تخته پتو برای کمک به زلزله‌زدگان منطقه سراوان در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

ارسال 2 هزار تخته پتو برای کمک به زلزله‌زدگان سراوان

محمد فروغی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر استان، به منطقه زلزله زده سراوان استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی ارسال 2 هزار تخته پتو به منطقه زلزله زده سراوان را از جمله کمک‌های ارسالی این جمعیت برشمرد و افزود: علاوه بر ارسال این محموله 50 تیم امداد و نجات هلال احمر نیز آمادگی خود را برای اعزام به منطقه زلزله زده سیستان و بلوچستان اعلام کرده‌اند.

فروغی کمک به همنوعان را از مهم‌ترین تاکیدات بزرگان دین برشمرد و گفت: هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به زلزله‌زدگان کمک کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری خواستار مشارکت همه مردم و مسئولان در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده شد.

وی بر ضرورت تسریع در امدادرسانی به زلزله زدگان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات زلزله‌زدگان تا حدودی موجب التیام آلام و اندوه آنان می‎شود، برهمین اساس باید تلاش شود تا نیازهای مردم این مناطق از سوی مسئولان تامین شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول