اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه سیاسی در دیار خاوران

تابعی: مردم با حضور در انتخابات برای دنیا پیام دارند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات برای دنیا پیام دارند، گفت: مردم باید در برابر حق اظهار نظر کنند.

تابعی: مردم با حضور در انتخابات برای دنیا پیام دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد‌علی تابعی طی نشستی در دفتر خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به اینکه انتخابات یک اصل از اصول دینی ما است، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است و باید در مقابل این حق اظهار نظر کنیم و فرد اصلحی را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پیام دارد، ادامه داد: مردم هوشیار نظام اسلامی با همه فشارهای اقتصادی پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و برای دنیا پیام مهمی دارند.

قانون‌مداری شاخصه مهم کاندیدا

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی افزود: کسانی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند باید قانون‌مدار و قانون‌گرا باشند و توسط شورای نگهبان تایید شوند.

تابعی حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را از مهم‌ترین وظایف مردم در انتخابات برشمرد و اضافه کرد: صدا و سیما باید ملاک‌ها، معیارها و نقاط قوت یک رئیس جمهور شایسته را برجسته کند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است، تصریح کرد: این تحریم‌ها هوشمندانه و با برنامه بوده است.

از منابع داخلی سرمایه‌زا برای پیشرفت کشور استفاده کنیم

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی اذعان داشت: تحریم نفت در مقابل کالاست نه دلار و دشمن اهداف خود را به ما تحمیل می‌کند.

تابعی یکی از مشکلات پیش‌روی نظام را مدیریت دانست و متذکر شد: در مدیریت صحیح باید از منابع داخلی که سرمایه‌زا باشد استفاده کرد چرا که کشور ما کشور محدودی نیست.

وی یادآور شد: مردم وقتی به چیزی انتقاد دارند باید با رأی و حق خود آن وضعیت را تغییر دهند چرا که در قرآن آمده که «خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد».

90 درصد پیام‌های فرهنگی اجتماعی منفی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جنوبی یکی از ابزارهای جنگ نرم را تلفن‌های همراه دانست و گفت: تعداد 90 درصد پیام‌های فرهنگی اجتماعی تلفن‌های همراه منفی است.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام اقشار مختلف جامعه را طبقه‌بندی کرده‌اند، اذعان داشت: این طبقه‌بندی طوری است که پیام‌های منفی به متولیان فرهنگی و سیاسی ارسال نمی‌شود.

انتهای پیام/69013/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول