اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی خبر داد

آغاز تعمیرات اساسی فاز 5 پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی از آغاز تعمیرات اساسی فاز 5 پارس جنوبی خبر داد.

آغاز تعمیرات اساسی فاز 5 پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، ایرج خرمدل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با تولید 43 درصد گاز کشور نقش اساسی در تامین سبد انرژی کشور دارد و روزبه‌روز شاهد افزایش میزان تولید در این مجموعه هستیم.

وی افزود: تلاش برای راه‌اندازی فازهای جدید از برنامه‌های مهم مسئولان است و با بهره‌برداری از فازهای جدید شاهد پیشرفت خوبی در میزان تولیدات هستیم.

مدیر پالایشگاه سوم از آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و گفت: تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم بعد از عملیات پیگ‌رانی به طور رسمی آغاز شده است.

خرمدل با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای تعمیرات اساسی تصریح کرد: کارهای زیر‌بنایی مهمی در طول این دوره تعمیرات اساسی برای پایداری تولید حداکثری، حفاظت محیط زیست و همچنین افزایش بهره‌وری و کیفیت و کمیت تولید با اولویت ایمنی انجام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل تفکیک پالایشگاه‌ها از یکدیگر، امسال برای نخستین بار تعمیرات اساسی به صورت پروژه‌ای و توسط پرسنل تعمیرات اساسی مجتمع با همکاری همه گروه‌های شرکتی و پیمانکاری پالایشگاه سوم اجرا می‌شود.

خرمدل به مهم‌ترین اقدامات پیش‌بینی شده در این دوره اشاره کرد و گفت: تعمیر شیر ورودی فاز 5 پالایشگاه سوم، تمیز کاری مخزن گوگرد مذاب بعد از 8 سال و اصلاح سینی‌های برج‌های اکسترکتور پروپان بعد از مطالعات مهندسی برای افزایش کیفیت پروپان تولیدی از مهم‌ترین تعمیرات این دوره است.

مدیر پالایشگاه سوم ادامه داد: تعمیرات اساسی فاز 4 و 5 طبق برنامه‌ریزی اعلام شده به مدت 28 روز ادامه خواهد یافت و در 20 اردیبهشت‌ماه به پایان می‌رسد.

وی گفت: رعایت مسائل ایمنی در تعمیرات اساسی امری مهم است که باید مورد توجه کارکنان و مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول