اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردسکن خبر داد

احداث کشتارگاه صنعتی در بردسکن

شهردار بردسکن گفت: با کمک فرمانداری پیگیر دریافت وام هستیم که چنانچه روند کار سرعت لازم را داشته باشد، ساخت این کشتارگاه به صورت صنعتی و تجمیعی بوده تا از شهرهای همجوار نیز ذبح دام خود را در این مکان انجام دهند.

احداث کشتارگاه صنعتی در بردسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، جعفر سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث فضای سبز اقدامات خوبی شامل بهره‌برداری از پارک بانوان، پارک صدف و نیز پارک ولیعصر (عج) که در سالروز ولادت حضرت علی (ع) افتتاح می‌شود، انجام شده است.

وی ایجاد بلوارهای داخل شهر و میادین ورودی و امام علی (ع) را از دیگر فعالیت‌های فضای سبز بردسکن عنوان کرد و افزود: فضاهای سبز دیگری در دست ساخت است.

سلیمانی تفکیک آب شرب و آبرسانی به فضای سبز را طرح عظیمی در این شهر ذکر کرد و گفت: در این راستا سه حلقه چاه موتور خاص فضای سبز شهری انجام شده و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، کمک مناسبی را به حوزه فضای سبز شهر کرده است.

شهردار بردسکن با اشاره به احداث کشتارگاه صنعتی در بردسکن اظهار کرد: با کمک فرمانداری پیگیر دریافت وام هستیم که چنانچه روند کار سرعت لازم را داشته باشد، ساخت این کشتارگاه به صورت صنعتی و تجمیعی بوده تا از شهرهای همجوار نیز ذبح دام خود را از این مکان داشته باشند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی چنانچه وارد ساخت کشتارگاه در بردسکن شود از تمهیدات ساخت و صدور پروانه توسط شهرداری و فرمانداری برخوردار می‌شود.

سلیمانی وظیفه شهرداری را مشتری‌مداری و وظیفه شهروند را احترام به حقوق هم نوع خود دانست و اظهار کرد: همکاری مردم با شهرداری و احترام به حقوق یکدیگر سبب به وجود آمدن شهری زیبا و بانشاط می‌شود، زیرا مردم همه سهامداران یک شهر هستند.

انتهای پیام /70021/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول