اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال قهرمانی کشور

تیم فوتسال معادن تیموری قم از سد ایرانیان تبریز گذشت

تیم فوتسال معادن تیموری قم نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند.

تیم فوتسال معادن تیموری قم از سد ایرانیان تبریز گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم به واسطه قهرمانی در فصل 90 مسابقات باشگاه‌های دسته یک فوتسال استان قم امسال نماینده قم در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور هستند و امید زیادی به قهرمانی دارند.

البته این تیم با نام دیگری به نام شهاب ساختمان در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک استان قم قهرمان شد اما برای حضور در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور از حمایت‌های مدیران شرکت معادن تیموری برخوردار شده است.

این تیم گویا از نظر مالی برخلاف بسیاری از تیم‌های ورزشی قم از سوی مدیران معادن تیموری از حمایت لازم برخوردار است چرا که با اقتدار دیدارهای مرحله نخست را پشت سر گذاشت و اکنون در مرحله دوم مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار دارد.

نماینده فوتسال قم بعد از اینکه دیدارهای مرحله مقدماتی را با نتایج بسیار خوب پشت سر گذاشت و با کسب پنج پیروزی متوالی جواز حضور در مرحله فوتسال قهرمانی کشور را کسب کرد، اکنون در مرحله دوم به سر می‌برد و گام نخست را نیز در این مرحله محکم برداشته است.

16 تیم از گروه‌های هشت‌گانه مرحله اول گروهی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مرحله دوم راه یافته‌اند و اکنون بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در چهار گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا از هر گروه دو تیم به مرحله سوم راه یابند.

یکی از گروه‌های چهار‌گانه مرحله دوم مسابقات امسال فوتسال باشگاه‌های کشور گروهی است که تیم فوتسال معادن تیموری قم در آن قرار دارد و این تیم با نمایندگان استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی همگروه است.

تیم‌های فوتسال معادن تیموری قم، رویال سفر ایرانیان، گروه صنعتی برسیان اصفهان و صفاتوس مشهد مقدس در این گروه حضور دارند و بازی‌ها به میزبانی نماینده مشهد برگزار می‌شود و تیم‌ها به شکل دوره‌ای به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در شب نخست بازی‌های این گروه دو بازی برگزار شد که طی آن در مهم‌ترین مسابقه برای فوتسال دوستان قمی تیم معادن تیموری قم به مصاف تیم رویال آذربایجان شرقی رفت.

این بازی حوادث بسیار زیادی داشت به طوری که ابتدا تیم فوتسال رویال سفر ایرانیان از تیم فوتسال معادن تیموری قم پیش افتاد و نیمه نخست را با یک گل به سود خود خاتمه داد اما در نیمه دوم تیم معادن تیموری سه بار دروازه حریف را گشود تا به این ترتیب نخستین بازی را با حساب سه بر یک به سود خود به پایان برساند.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول