اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ارتش

رژه نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد

رژه یگان‌های نظامی ارتش جمهوری اسلامی به مناسبت روز ارتش با حضور مسئولان ارشد استانی و فرماندهان نظامی البرز برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در استان البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، در این مراسم که دقایقی پیش آغاز شد یگان‌های مختلف نظامی لشگر 23 تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه ادوات و تجهیزات نظامی رژه خود را آغاز کردند.

همچنین در این مراسم نظامی یگان‌هایی از سپاه امام حسن مجتبی(ره) (سپاه استان البرز) نیروی انتظامی استان البرز و یگان‌های امدادی و پشتیبانی در مقابل جایگاه رژه خواهند رفت.

براساس برنامه‌ریزی اعلام شده امروز قرار است که رژه یگان‌های پیاده تکاور ارتش، یگان‌های ویژه ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، نیروی انتظامی و یگان‌های امدادی هلال‌احمر و آتش‌نشانی البرز برگزار شود.

در رژه یگان‌های ارتش در استان البرز تعدادی از ادوات نظامی از جمله ستون خودرویی ارتش، توپ‌هایی با برد متوسط، کوتاه و بلند و انواع موشک‌اندازها و خودروهای نظامی ساخت داخل از مقابل جایگاه حرکت خواهند کرد و توان نظامی ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد.

*حضور مسئولان ارشد استانی در رژه

براساس این گزارش، لحظاتی پیش اصغر عربیان استاندار البرز نیز در جایگاه مخصوص حضور یافت.

ضمن اینکه مسئولان مختلف استانی از جمله معاونان استاندار البرز، فرماندهان یگان‌ها و نیروهای مختلف نظامی و مدیران کل استانی،‌ نمایندگان مجلس و امام جمعه کرج نیز در مراسم حضور دارند.

از سوی دیگر بیش از 50 خبرنگار، عکاس، روزنامه‌نگار و گزارشگر از رسانه‌های مختلف برای پوشش خبری این مراسم حضور داشته و اخبار رژه نیروهای مسلح استان البرز را لحظه به لحظه مخابره می‌کنند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول