اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح شد

برنامه‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای خلق حماسه سیاسی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌های متنوع این دستگاه برای کمک به خلق حماسه سیاسی در این استان و در انتخابات پیش رو خبر داد.

برنامه‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با مهم ارزیابی کردن نقش دستگاه تعلیم و تربیت در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری معظم انقلاب اظهار کرد: در این معاونت برنامه‌های مختلف و متنوعی را تهیه و تدارک دیده‌ایم که به مرور و تا پیش از 24 خرداد جاری آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به اهم برنامه‌های تدارک دیده شده اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌ها و ایجاد کارگاه‌هایی که از درون آن‌ها بصیرت‌افزایی خروجی دارد و پیرامون مسائل سیاسی است یکی از اقدامات ما در این عرصه خواهد بود.

شجاعیان افزود: جلسات پرسش و پاسخ میان دانش‌آموزان و مربیان و اولیا با حضور شخصیت‌های سخنور و تأثیرگذار از دیگر برنامه‌های مربوط به خلق حماسه سیاسی خواهد بود.

وی بحث معرفی و شناسایی خدمات نظام جمهوری اسلامی در قالب برگزاری نمایشگاه‌ها و اختصاص دوره 16 ساعته ضمن خدمت برای فرهنگیان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام شجاعیان ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری با موضوع حماسه سیاسی و برنامه جهت حضور دانش‌آموزان در مراسم‌های مختلف از جمله رحلت حضرت امام و 15 خرداد از دیگر برنامه‌های ما در راستای کمک به خلق حماسه سیاسی در استان خواهد بود.

این مسئول از دیگر برنامه‌های تأثیرگذار در بین قشر جوان و نوجوان برای حضور در خلق حماسه سیاسی را خطبه‌های نماز جمعه دانست و گفت: سعی ما بر این خواهد بود که در این چند وقت باقی‌مانده بیش از گذشته در رهنمون کردن دانش‌آموزان برای حضور در خطبه‌های دشمن شکن جمعه از خود همت به خرج دهیم.

شجاعیان از برگزاری مسابقاتی تحت عنوان مقاله‌نویسی با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: تهیه محصولات و بسته‌های فرهنگی با مضمون انتخابات و توزیع آن در میان دانش‌آموزان به خصوص در مقاطع تحصیلی بالاتر از جمله اقدامات تأثیرگذار خواهد بود.

این مسئول در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد صف صبح‌گاه دانش‌آموزان را بهترین مکان برای تبیین لزوم خلق حماسه سیاسی دانست و گفت: قرائت بخش‌هایی از وصیت‌نامه الهی سیاسی امام راحل در این مکان‌ها می‌تواند در تبیین لزوم این موضوع اثربخشی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/2571/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول