اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه مطرح کرد

بصیرت‌افزایی بهترین راه برای خلق حماسه سیاسی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از بهترین و فراگیرترین راه‌های خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو بصیرت‌افزایی معلمان در کلاس‌های درس است.

بصیرت‌افزایی بهترین راه برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری صبح امروز در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 که با حضور مسئولان و معاونان آموزش و پرورش این استان و به ریاست صابری استاندار برگزار شد با مهم خواندن انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در سرنوشت آینده کشور اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و از جمله آموزش و پرورش نقش مهمی در خلق حماسه سیاسی مورد اشاره رهبری معظم انقلاب دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز ما به عنوان بخشی از نظام جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش وظیفه داریم که با همه توان در راستای اجرای فرمان حکیمانه مقام معظم رهبری گام برداریم.

مسئول ارشد نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیچ دستگاه و نهادی گستردگی آموزش و پرورش را ندارد و تنها دستگاهی هستیم که با همه جوانان و نوجوانان و قشر آینده‌ساز کشور سر و کار داریم.

وی افزود: باید از این ظرفیت بزرگ برای خلق حماسه‌های جاودان استفاده کنیم که در خلق حماسه سیاسی بهترین راه در آموزش و پرورش تمسک به بصیرت‌افزایی و روشنگری است.

این مسئول ادامه داد: بدون این‌که بخواهیم وارد مصادیق و حمایت از کاندیدایی شویم لازم است نسبت به کلیت انتخابات و برگزاری پرشور آن در کشور و خواب‌هایی که دشمن برای نظام و انقلاب و مردم دیده، دانش‌آموزان خود را به سلاح بصیرت و بینش مسلح کنیم.

انتهای‌ پیام/2571/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول