اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین:

بهسازی فضای روستاها ضروری است

معاون عمرانی استاندار قزوین بر بهسازی و ساماندهی فضاهای روستاهای این استان تأکید کرد.

بهسازی فضای روستاها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی اظهار داشت: باید سعی شود با تقویت فضای سبز و کاشت درخت فضای روستاها از خشکی و بی‌روحی خارج شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی در روستاها از جمله آب، گاز، برق به شکل مطلوبی انجام و نیاز نسبی مردم برطرف شده است ولی به نظر می‌رسد که موضوع ماندگاری مردم در روستاها و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهر با انجام امور اقتصادی و توجه به معیشت مردم می‌تواند به شکل جدی پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

حبیبی افزود: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده، تقویت مشاغل خانگی از جمله دامداری، مرغداری و صنایع دستی و ... نیز می‌تواند از جمله این اقدامات مؤثر در روستاها باشد.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات عمرانی و کارهای خدمات رسانی مسایل فرهنگی نیز نباید مغفول بماند لذا با محوریت مسجد و روحانیت و رونق دادن به آنها به عنوان دو عامل وحدت مردم و عامل پیروزی انقلاب‌های اعتقادی و ایدئولوژی، با جدیت و با نظارت بخشداران باید دنبال شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد: نظافت و پاکسازی محورها و جاده‌های ارتباطی بین روستاها به لحاظ اینکه استان یک استان گردشگرپذیر و مقصد سفرهای کوتاه مدت و کوتاه مسیر هم‌وطنان است نیز از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول