اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

شکست آمریکا در حمله به طبس توسط لشکریان الهی صورت پذیرفت

امام جمعه زابل گفت: آمریکا در حمله به طبس توسط توفان شن که از لشکریان الهی است شکست خورد.

شکست آمریکا در حمله به طبس توسط لشکریان الهی صورت پذیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زابل در مصلای المهدی (عج) این شهرستان اظهار داشت: خداوند متعال را شکر می‌کنیم به خاطر اینکه الطاف بی‌منتها و رحمت واسعه خود را نصیب مردم سیستان و بلوچستان به ویژه مردم سراوان کرد و با وجود زلزله‌ای به آن بزرگی هیچ تلفات جانی در پی نداشت.

وی افزود: امروز وظیفه مردان و زنان مؤمن استان است که به پاس شکرگزاری از خالق بی‌همتا، نماز شکر به جای آورند و او را به خاطر این همه عنایت و رحمت سپاس گویند.

خطیب جمعه زابل با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در اهمیت جایگاه سپاه همین‌قدر بس که امام (ره) فرمودند «ای کاش من هم یک پاسدار بودم».

طباطبایی تصریح کرد: نقش و اهمیت سپاه را همه در زمان جنگ تحمیلی به خاطر دارند که چگونه توانستند اقتدار و عظمت خود را به دشمنان نشان دهند و از خاک میهنشان دفاع کنند.

وی در ادامه گفت: امروز بر همه مسئولان و مدیران است تا نسبت به خانواده شهدا و جانبازان توجه بیشتری داشته باشند و احترام به این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه زابل به سالروز حمله آمریکا به طبس اشاره کرد و افزود: در حمله طبس، لشکر خداوند که همانا توفان شن بود آمریکا را نابود کرد.

طباطبایی اضافه کرد: لشکر خداوند از جمله پشه، پرنده، شن، توفان و... زیاد است لذا اگر کسی با خدا بجنگد لشکریانش جواب این دشمنی و جنگ را خواهند داد.

وی در ادامه از مؤمنان خواست چنانچه کسی نتوانسته نماز شکر بخواند می‌تواند پس از اتمام نماز جمعه، لطف خداوند را سپاس گوید و سجده شکر در مقابلش فرود آورد.

انتهای پیام/75002/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول