اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله دری‌ نجف‌آبادی:

مردم برای کمک به زلزله‌زدگان سیستان آستین‌ها را بالا بزنند

امام جمعه اراک با اشاره به زلزله اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: هر چند این زلزله کشته نداشته اما خسارت‌های زیادی وارد کرد که مردم باید برای کمک به مردم زلزله‌‌زده آستین‌ها را بالا بزنند.

مردم برای کمک به زلزله‌زدگان سیستان آستین‌ها را بالا بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری ‌‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: آمریکا باید حقوق مسلمانان را به رسمیت شناخته و با عدالت و بر اساس قانون رفتار کند.

امام جمعه اراک اذعان کرد: امروز دیگر زمان زورگویی به ملت‌های ضعیف سر آمده است و کسی اجازه نمی‌دهد زورگویان بخواهند به کشورشان برنامه دیکته کنند و یا در امور داخلی کشور‌شان دخالت کنند.

دری‌‌نجف‌آبادی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردمی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه ارتش به فرمان امام(ره) تشکیل شده است ادامه داد: فرزندان این آب و خاک در دوران هشت سال دفاع مقدس سخت‌ترین مجاهدت‌ها را تحمل کرده تا عشق خود به این نظام به اثبات برسانند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: ارتش ایران همواره آماده جانفشانی در راه انقلاب اسلامی بوده و مظهر استقلال و سربلندی ایران اسلامی است.

دری‌ نجف‌آبادی ادامه داد: به برکت خون شهدا ارتش روز به روز قدرتمند‌تر و عزت‌مندتر می‌شود و دشمنان باید بدانند کوچکترین اقدامی از سوی آنها با واکنش قاطع قوای ارتشی مواجه می‌شود.

امام جمعه اراک همچنین با اشاره به زلزله اخیر گفت: هر چند این زلزله کشته نداشته اما خسارت‌های زیادی وارد کرد که مردم باید برای کمک به مردم زلزله‌‌زده آستین‌ها را بالا بزنند.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: برای تحقق این شعار باید جهاد حماسی ایجاد کنیم کاهش مصرف، قناعت، افزایش تولید، کارآفرینی، بهره‌وری بالا و حضور در عرصه‌های مختلف از راه‌های تحقق این حماسه‌ها است.

وی همچنین خواستار هوشیاری هر چه بیشتر مردم برای برگزاری پرشور انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراها شد.

انتهای پیام/87001/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول