اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

ثبت نام 275 داوطلب برای انتخابات شوراها در شوش

فرماندار شوش از ثبت نام 275 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: شوش از نظر تعداد در تناسب به جمعیت شهری و روستایی دومین شهر در کشور به شمار می‌آید.

ثبت نام 275 داوطلب برای انتخابات شوراها در شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: ثبت نام کاندیداهای انتخابات چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شوش طبق قانون انتخابات از روز 26 فروردین ماه آغاز شده است و این روند پنجمین روز خود را طی می‌کند.

وی با اشاره به میزان ثبت نام‌ها در این شهرستان افزود: در این شهرستان بیش از 275 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌ها برای انتخابات‌های شهر و روستا انجام شده است، گفت: از این تعداد 205 نفر به انتخابات شوراهای روستایی و 70 نفر به انتخابات شوراهای شهر اختصاص دارند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی از این تعداد 275 نفر ثبت نامی 7 نفر زن و 268 نفر باقیمانده مردم هستند و این آمار مربوط به پایان وقت اداری امروز جمعه است.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: از این تعداد ثبت نام‌ها 157 ثبت نام قطعی شده و 117 ثبت نام در مراحل اولیه و دفاتر پیشخوان دولت است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بر اساس میزان آمار ثبت نامی و تعداد جمعیت شهری شهرستان شوش دومین شهر پس از تهران از نظر تکثر و تعدد کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرصت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه سال‌جاری ادامه دارد و سپس از روند بررسی صلاحیت‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول