اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز نام‌نویسی انتخابات شوراها

1307 نفر در گیلان ثبت‌نام کردند

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از ثبت‌نام یک‌هزار و 307 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان در پنجمین روز نام‌نویسی خبر داد.

1307 نفر در گیلان ثبت‌نام کردند

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اظهار کرد: در پنجمین روز از این نام‌نویسی تعداد یک‌هزار و 307 نفر در گیلان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه 200 داوطلب در شهر و یک‌هزار و 107 نفر در روستاهای استان نام‌نویسی کردند، افزود: از تعداد ثبت‌نام شده 51 نفر زن و یک‌هزار و 256 نفر مرد هستند.

معاون‌سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای نام‌نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون 4 هزار و 44 نفر در گیلان ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام است، از داوطلبان انتخابات خواست تا هر چه سریع‌تر اقدام به نام‌نویسی کنند.

اکبرزاده با تصریح بر اینکه انتخابات شوراهای گیلان در 52 شهر و دو هزار و 88 روستا برگزار می‌شود، مجموع منتخبان اصلی و علی‌البدل شوراهای شهر و روستای گیلان را 11 هزار و 137 نفر ذکر کرد.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید شخصاً برای ثبت نام مراجعه کنند، متذکر شد: در روستاهای تا 200 خانوار سواد خواندن و نوشتن و بالای 200 هزار نفر دیپلم مورد نیاز است.

به گفته این مسئول، مدارک تحصیلی داوطلبان در شهرهای 20 هزار نفر جمعیت فوق دیپلم و بالای 20 هزار نفر جمعیت لیسانس است.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول