اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 4،2 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری 4 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 4،2 میلیارد ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند و برطرف کردن مشکلات آنها همواره مورد توجه امدادگران بوده و در این راستا اقدامات بسیاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به محرومین و خانواده‌های نیازمند از ظرفیت‌های خیرین نیز بهره‌مند می‌شود، اضافه کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی با اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی عملی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد با اهداف خاصی اجرایی می‌شود، افزود: مبالغی که در راستای یک طرح به‌خصوص جمع‌آوری می‌شود در همان محل هزینه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به طرق مختلف صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خیرین با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، سایت اینترنتی این نهاد و ... برای کمک به مددجویان اقدام کنند.

حسنلو همچنین با اشاره به اینکه خانه انفاق نیز به منظور سهولت در امور خیرین راه‌اندازی شده است، افزود: با اقدامات صورت گرفته کارکرد این مرکز و فعالیت‌های آن برای مردم استان اطلاع‌رسانی شده است و مردم استان همکاری مطلوبی با امدادگران این مرکز دارند.

وی با اشاره به اینکه سالانه در قالب طرح‌های مشارکتی کمیته امداد کمک‌های مردمی در خانه انفاق جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته در این مرکز 691 میلیون و 561 هزار و 800 ریال کمک غیرنقدی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: همچنین در مدت مذکور 108 میلیون و 726 هزار ریال نیز کمک برای زلزله‌زدگان جمع‌آوری شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته نیز در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان 2 میلیارد و 977 میلیون و 534 هزار و 350 ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: همچنین در این مدت یک‌هزار و 73 حامی در خانه انفاق جذب و یک‌هزار و 362 یتیم واگذار شد.

حسنلو در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه آماری از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق کمیته امداد افزود: در سال گذشته در قالب طرح محسنین 24 میلیون و 367 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت حامی‌یابی طرح محسنین 25 مورد بوده و 30 نفر از فرزندان خانواده‌های زیر پوشش نیز واگذار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به جمع‌آوری یک میلیون و 815 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان افزود: همچنین در قالب نذورات قربانی نیز 16 میلیون و 236 هزار و 500 ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع سال گذشته 4 میلیارد و 289 میلیون و 652 هزار ریال کمک مردمی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/73005/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول