اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان:

165 نفر برای عضویت در شوراهای شهرستان زنجان کاندیدا شدند

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: 165 نفر برای عضویت در شوراهای شهرستان زنجان تا پایان روز سوم کاندیدا شدند.

165 نفر برای عضویت در شوراهای شهرستان زنجان کاندیدا شدند

علی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تا پایان سومین روز از زمان آغاز ثبت نام داوطلبان در شهرستان زنجان تعداد 165 نفر به صورت قطعی ثبت‌نام کرده‌اند، که از این تعداد 106 نفر در روستاها و 59 نفر در شهرها کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند.

وی با ذکر این مطلب که تعداد 197 روستای شهرستان زنجان واجد شرایط انتخابات هستند، از علاقمندان برای حضور در این رقابت خواست با مراجعه به فرمانداری، بخشداری و دفاتر پیشخوان نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زنجان گفت: این افراد چهار روز کاری فرصت دارند از ساعت هشت صبح تا 17 بعد از ظهر به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اطلاعیه اصلاحی وزارت کشور اشاره کرد و گفت: شاغلین در شهرداری و موسسات و شرکت‌های وابسته به آن و همچنین دهیاران و شاغلین دهیاری لزومی به استعفا از شغل خود نداشته و فقط از سمت شغلی خود استعفا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه از جمله شرایط تعیین شده برای داوطلبان داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران و حداقل سن 25 سال تمام است، اضافه کرد: واجدان شرایط قانونی می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار، چهار قطعه عکس جدید 4*3 و دو نسخه تصویر همه صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی، اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات هستند، به فرمانداری شهرستان زنجان مراجعه کنند.

وی در ادامه به سایر شرایط تعیین شده برای عضویت در شوراهای شهر و روستا نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس آیین‌نامه ابلاغی داوطلبان باید اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه و ابراز وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

کاظمی به میزان تحصیلات داوطلبان نیز اشاره کرد و افزود: داشتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل آن برای اعضای شورای شهر دوره قبل و داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم برای داوطلبان در شهرهای  ارمغان‌خانه و نیک‌پی الزامی است.

وی تصریح کرد: همچنین دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائم از خدمت برای مردان نیز از دیگر شرایط تعیین شده برای داوطلبان است.

انتهای پیام/2308/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول