اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی خبر داد

تشکیل 60 صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور گفت: امسال تشکیل 60 صندوق جدید حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور در دستور کار این شرکت قرار دارد.

تشکیل 60 صندوق حمایت از بخش کشاورزی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علیرضا اشرفی در مراسم افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان گرمسار اظهار کرد: امروز در کشور حدود 10 درصد از بهره‏برداران بخش کشاورزی سهام‏دار این صندوق‏ها هستند.

وی اضافه کرد: جامعه هدف ما عضویت همه تولیدکنندگان بخش کشاورزی است و تاکنون 75 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در کشور ایجاد شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور ادامه داد: این صندوق‏ها شامل صندوق استانی، محصولی و تخصصی، زنان و صندوق‏های شهرستانی است.

اشرفی بیان کرد: تهران بعد از استان سمنان به عنوان دومین استان، موفق به تشکیل این صندوق‏ها در همه شهرستان‏های خود شده است.

وی افزود: سرمایه صندوق‏های حمایت از بخش کشاورزی در کل کشور 4 هزار و 400 میلیارد ریال است.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی کشور اضافه کرد: تشکیل 60 صندوق جدید حمایت از بخش کشاورزی در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار دارد.

این مراسم با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/74004/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول