اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

همکاری بازرسان و ناظران بسیج در تنظیم بازار سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بازرسان و ناظران سازمان بسیج با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در تنظیم بازار همکاری می‌کنند.

همکاری بازرسان و ناظران بسیج در تنظیم بازار سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی وضعیت کالا و ارز استان اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار استان، بازرسان و ناظران آموزش‌دیده افتخاری سازمان بسیج با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری خواهند کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد گوشت دام‌های ذبح شده در سطح استان برای حمایت و فعال شدن واحدهای بسته‌بندی استان به این واحدها ارائه شود تا بسته‌بندی خوبی به خارج استان منتقل و سپس مازاد گوشت‌دام‌های ذبح شده به صورت لاشه به تهران ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در پایان سال گذشته 6 هزار تن انواع برنج در سطح استان توزیع شد و طرح نظارتی ویژه نوروز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های مربوطه که از 15 بهمن‌ماه سال 91 آغاز شده بود تا 25 فروردین‌ماه سال‌جاری ادامه داشت.

شیخ‌زاده متذکر شد: با توجه به کمبود شیرخشک در اسفندماه سال گذشته در زاهدان با پیگیری‌های معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تعداد 18 هزار و 824 قوطی شیرخشک یارانه‌ای و حدود تعداد 61 هزار شیرخشک هومانا در داروخانه‌های مجاز و مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی توزیع شد.

این مسئول اذعان داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد تا مشکلات مرغداری‌های تعطیل و نیمه تعطیل سطح استان توسط جهاد کشاورزی بررسی و پیگیری شود تا مجدداً فعال و نسبت به تأمین نیازمندی‌های شهروندان اقدام شود.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول