اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در بم عزم جدی می‌خواهد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به هم‌مرز بودن استان کرمان با مرزهای شرقی، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در این منطقه نیازمند عزم جدی است.

مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در بم عزم جدی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، سردار حسین چناریان در سفر به شهرستان بم اظهار داشت: در بازدید دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از استان کرمان، راه‌اندازی مرکز ماده 16 کشور در شهرستان‌ها به تصویب رسید که هم‌اکنون این مرکز در بم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: منطقه شرق استان کرمان بیشترین آمار را در بحث مواد مخدر دارد و در واقع خط اصلی شکل‌گیری توزیع ‌موادمخدر بعد از مرز شرقی است.

چناریان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین درگیری‌های نیروهای انتظامی با اشرار مسلح در این نقطه از کشور صورت گرفته، نیازمند یک عزم جدی در بحث مبارزه با مواد مخدر هستیم.

چناریان ابراز داشت: مناطقی مانند کویر مرکزی، دشت شاهرخ‌آباد‌، ارتفاعات جبالبارز و ارتفاعات بم که مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر هستند و برای پاکسازی آنها اقدامات عظیمی انجام شده کماکان در دستور کار است.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی دسته‌های رزمی و افزایش کلانتری‌ها و همچنین تصویب حوزه‌های انتظامی بخش از اقدامات مهمی است که در راستای تأمین امنیت انجام شده است.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول