اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

شهرستان جم بازسازی 3 روستای زلزله‌زده را بر عهده گرفته است

فرماندار جم گفت: شهرستان جم بازسازی 3 روستای زلزله‌زده را بر عهده گرفته است.

شهرستان جم بازسازی 3 روستای زلزله‌زده را بر عهده گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان جم اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای داشته و این امر موجبات عمران و آبادانی شهرستان شده است.

وی افزود: پروژه‌های بسیار بزرگ و ارزشمندی در شهرستان اجرایی شده که اجرای طرح‌های آبخیزداری از طرح‌های ارزنده‌ای است که در صورت تکمیل، اهمیت زیادی دارد.

فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: تامین آب کشاورزی شهرستان جم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان است و در این مسیر اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

زارع با اشاره به وجود 2 دشت ممنوعه در جم افزود: از سه دشت ممنوعه استان بوشهر، 2 دشت در شهرستان جم قرار دارد و در حال حاضر تامین آب نیز فقط از چاه‌ها صورت می‌گیرد این موضوع اهمیت بیشتری پیدا کرده است که باید با تلاشی همگانی به آن پایان داد.

وی ابراز داشت: اجرای طرح مهم و ارزشمند سد باغان از طرح‌های مهمی است که در تامین آب شهرستان تاثیرگذار است و برای تکمیل آن نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

زارع یادآور شد: پروژه بزرگ آب کوثر و نیز طرح آب شیرین‌کن بندر سیراف نیز از مهم‌ترین عوامل رفع بحران آب در شهرستان جم است و چنانچه همه این پروژه‌های ارزشمند با هم عملیاتی شوند، می‌توان بر مشکل کم‌آبی فائق آمد.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مردم و مسئولان جم در بازسازی مناطق زلزله‌زده گفت: کمک به این عزیزان و برگرداندن آرامش به این مناطق اهمیت زیادی دارد و مردم و مسئولان در این مسیر اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

فرماندار جم با بیان اینکه شهرستان جم بازسازی 3 روستای زلزله‌زده را بر عهده گرفته اظهار داشت: شهرستان جم بازسازی روستاهای چاهگاه، رزم‌آباد و حاجی‌احمدی را بر عهده گرفته است.

زارع خاطر نشان کرد: از تمام توان و امکانات موجود برای امدادرسانی به مردم مناطق زلزله‌زده بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول