اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهبندان خبر داد

همکاری بیش از 2 هزار نفر در نهبندان برای انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهبندان از انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم و اساسی نظام اسلامی یاد کرد و گفت: در اجرای این پروژه ملی 2 هزار و 355 نفر با فرمانداری نهبندان همکاری می‌کنند.

همکاری بیش از 2 هزار نفر در نهبندان برای انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین هاشمی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان نهبندان در سال جاری اظهار داشت: یکی از موارد بسیار مهمی که مدیران و مسئولان شهرستان نهبندان باید در سال جاری به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند همان تحقق شعار سال است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری صحنه سیاسی مهمی را در خرداد‌ماه پیش رو داریم، گفت: باید با تلاش و همکاری یکدیگر درصدد تحقق آن باشیم تا دشمن بار دیگر همانند گذشته از این صحنه ناامید و سرافکنده بیرون آید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخابات در این شهرستان 291 صندوق اخذ رأی پیش‌بینی شده، تصریح کرد: همچنین در نهبندان تعداد 157 شعبه اخذ رأی در زمان برگزاری انتخابات وجود خواهد داشت.

هاشمی تعداد شعب سیار روستایی و شهری شهرستان را به ترتیب 21 و دو شعبه دانست و افزود: 13 شعبه ثابت شهری و 121 شعبه ثابت روستایی در انتخابات آینده در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: تعداد 2 هزار و 355 نیرو در امر برگزاری این انتخابات در شهرستان نهبندان همکاری می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نهبندان یادآور شد: از 25 فرآیند انتخابات 24 فرآیند آن رایانه‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران اجرایی شهرستان باید تمهیدات لازم و امکانات لازم را برای برگزاری این انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند، متذکر شد: در آستانه آغاز انتخابات تمامی مرخصی‌ها و ماموریت‌های مسئولان شهرستان باید با فرمانداری هماهنگ شود.

هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: هیئت اجرایی و هیئت نظارت در شهرستان نهبندان تشکیل شده و مکان و امکانات لازم برای انجام اموراتشان مهیا شده است.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول