اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای کاشان مطرح کرد

آغاز بررسی صلاحیت‌ نامزدها همزمان با ثبت‌نام داوطلبان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کاشان گفت: همزمان با فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان کاشان بررسی صلاحیت نامزدها در حال انجام است.

آغاز بررسی صلاحیت‌ نامزدها همزمان با ثبت‌نام داوطلبان

حجت‌الاسلام حبیب‌الله یوسفی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: فرآیند ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان کاشان تا ساعت 17 یکشنبه اول اردیبهشت ادامه می‌یابد و تعداد ثبت‌نام‌ نهایی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان کاشان در پایان مهلت ثبت نام اعلام می‌شود.

وی از تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان نیز خبر داد و افزود: همزمان با ثبت نام داوطلبان، هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان کار بررسی صلاحیت‌ها را آغاز کرده و کارها براساس روال خود در حال انجام است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان تصریح کرد: شرایط لازم برای ثبت‌نام داوطلبان در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان به آنها ارائه شده است تا بر اساس شرایط اعلام شده اقدام به ثبت‌نام کنند و در صورتی که شرایط داوطلبان با شاخص‌های مذکور مطابقت داشته باشد تأیید می‌شوند.

یوسفی در ادامه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان را پنج نفر و اعضای هیئت اجرایی انتخابات را 11 نفر ذکر کرد و گفت: انتخاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات با نظارت فرماندار و هیئت نظارت شهرستان صورت می‌گیرد ابراز داشت: از بین 30 نفر معتمدان دعوت شده هشت نفر انتخاب می‌شوند که فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان از اعضای ثابت هیئت اجرایی به شمار می‌روند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان کاشان تعداد اعضای شورای اسلامی شهرستان کاشان را 13 نفر اعلام کرد و متذکر شد: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت پنج نفر و شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت هفت و 9 نفر هستند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و چهارم خردادماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول