اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:

بیش از 27 هزار واحد سهمیه مسکن مهر در خراسان جنوبی است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: سهمیه مسکن مهر خراسان جنوبی 27 هزار و 500 واحد مسکونی بوده است.

بیش از 27 هزار واحد سهمیه مسکن مهر در خراسان جنوبی است

مسعود مالکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی اظهار کرد: سهمیه مسکن مهر استان 27 هزار و 500 واحد مسکونی بوده است.

وی با اشاره به اینکه 19 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت است، ادامه داد: تعداد 8 هزار و 500 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بوده است.

وجود بیش از 16 هزار واحد در شهر بیرجند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه بافت فرسوده شهری نیاز به بازسازی دارد، تصریح کرد: تعداد 804 واحد در بافت فرسوده شهری در حال ساخت است.

مالکی با اشاره به تعداد واحدهای شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت ابراز داشت: از این تعداد 16 هزار و 512 واحد در شهر بیرجند و 2 هزار و 488 واحد در شهر قاینات در دست ساخت است.

وی پیشرفت آسفالت معابر در پروژه‌های مسکن مهر استان را 58 درصد عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا عملیات خاکریزی، نصب جوی و جدول تا مرحله زیرآسفالت انجام شده است.

اراضی آماده در سایت‌های مسکن مهر 450 هکتار است

مدیرکل راه و شهرسازی متذکر شد: تمام مباحث 20 گانه مقررات ملی ساختمان به خصوص مبحث 19 در ارتباط با بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های مسکن مهر استان رعایت شده است.

مالکی با بیان اینکه مساحت اراضی آماده‌سازی شده در سایت‌های مسکن مهر خراسان جنوبی 450 هکتار بوده،‌ متذکر شد: از این میزان 264 هکتار در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 186 هکتار در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان وجود دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های مسکن مهر در خراسان جنوبی سبب ایجاد زمینه‌های اشتغال فراوانی شده است، خاطر نشان کرد: با اجرای این واحدها برای 26 هزار نفر زمینه اشتغال در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/69010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول