اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبر داد

تصویب طرح تفصیلی 3 شهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تصویب طرح تفصیلی در سه شهر استان خبر داد و گفت: طرح تفصیلی شش شهر دیگر نیز در دست اقدام است.

تصویب طرح تفصیلی 3 شهر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسعود مالکی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: همچنین از 10 شهرستان و 25 شهر استان نیز تاکنون 17 طرح جامع مصوب شده و هشت شهر دیگر در دست مطالعه است.

وی با بیان اینکه در دو شهرستان بیرجند و قاینات نیز بازنگری طرح جامع در دست اقدام است، افزود: طرح‌های ناحیه‌ای و کالبدی استان نیز در دست تهیه است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از تصویب طرح جامع و تفصیلی شهر حاجی‌آباد خبر داد و تصریح کرد: طرح مکان‌یابی و انتقال صنوف مزاحم و کارگاهی شهرستان قاینات نیز به تصویب رسیده است.

مالکی ادامه داد: همچنین چهار طرح گردشگری، مرغداری و پرورش دام نیز در سطح استان به تصویب رسیده است.

وی به احداث ساختمان‌های اداری و بیمارستان‌ها در سطح استان به مساحت 55 هزار متر مربع اشاره کرد و گفت: احداث سه بیمارستان 24 تخت‌خوابی در شهرستان‌های سرایان، درمیان و سربیشه از جمله این طرح‌ها است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از احداث بیمارستان 100 تختخوابی فردوس خبر داد و اضافه کرد: این بیمارستان در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مالکی ادامه داد: احداث 200 واحد خانه سازمانی و 9 مجتمع اداری نیز از دیگر طرح‌های در دست اقدام است.

وی سهمیه مسکن مهر استان در سال‌های 91 و 92 را 26 هزار واحد عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد 20 هزار واحد در شهرستان‌های بالای 25 هزار نفر جمعیت و 6 هزار واحد در شهرستان‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول