اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازار انتخابات شورا در زنجان داغ شد

حضور گوینده خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در انتخابات شورای شهر زنجان

با نزدیک شدن به ساعات پایانی ثبت نام از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد مشهور نیز با حضور در مراکز تعیین شده نام‌نویسی کردند.

حضور گوینده خبر صدا و سیمای مرکز زنجان در انتخابات شورای شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از 26 فروردین که ابلاغیه‌ وزارت کشور مبنی بر آغاز ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا اعلام شد، استان زنجان را شور و حال انتخاباتی در برگرفت.

شور انتخاباتی در زنجان به حدی بود که حتی افرادی که واجد شرایط نبودند نیز به فکر عضویت در شورای شهر افتادند، ولی از افراد شاخص استان هیچ کس در روزهای نخست آمادگی خود را برای عضویت در شورا اعلام نکرد، این روند ادامه داشت تا این‌که دیروز زمزمه‌هایی از حضور گوینده و گزارشگر خبر صدا و سیمای مرکز زنجان (حسن ژیانی) شنیده شد که این خبر صحت داشت و علاوه بر ژیانی اعضای سابق شورای شهر زنجان، (عباس راشاد) فرماندار سابق زنجان و (ناصر مقدم) معاون فرهنگی و سینمایی اداره ارشاد استان تهران و برخی دیگر از مسئولان نیز آمادگی خود را مبنی بر کاندیداتوری در شورای شهر زنجان اعلام کرده‌اند.

اما گذشته از حضور اقشار و طیف‌های مختلف جامعه، موضوع مهم، کارکرد اعضای شورا در رسیدگی به امور شهر و روستا است که امید است، داوطلبان با در نظر گرفتن توانایی‌‌های خود اعلام حضور کرده‌ باشند.

انتهای پیام/73005/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول