اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی جزایری:

امروز ابرقدرت‌ها متحدند تا ایران را به زمین بزنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: دشمنان نظام و انقلاب همواره درصددند تا ملت را از انقلاب دور کنند و باید توجه کنیم که امروز ابرقدرت‌ها متحد شده‌اند که ایران را زمین بزنند.

امروز ابرقدرت‌ها متحدند تا ایران را به زمین بزنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری پیش از ظهر امروز در مصلای اهواز اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز این نعمت را به ما ارزانی داشت که پذیرای رئیس جمهور ولایتمدار و خدمتگزار باشیم.

وی افزود: اگر بخواهیم قدر دولت خدمتگزار و این که خداوند چه قدر ما را مورد لطف خود قرار داده بدانیم، باید توجه کنیم که امروز ابرقدرت‌ها متحد شده‌اند که ایران را زمین بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره درصددند تا ملت را از انقلاب دور کنند و به جز ایران هر کشور دیگری که بود، زیر بار این فشارها شکست می‌خورد.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی نه تنها خود به پیروزی‌های بزرگی دست یافته، بلکه دست دیگر کشورهای مظلوم دنیا را هم گرفته است.

موسوی جزایری با بیان اینکه این افتخار برای کشور ما دستاورد بزرگی است، گفت: امروز تنها نظام جمهوری اسلامی ایران، به رهبری ولی فقیه و ملت غیور و مقاوم و رئیس جمهور پولادین است که دارای عزمی راسخ و اراده‌ای قوی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام اقدامات و تلاش‌هایی که دولت برای رفع مشکلات خوزستان انجام داده اما این استان چون دیگر نقاط کشور دارای مشکلات و ضعف‌هایی است که دولت در این سفر به این کمبود و کاستی‌ها رسیدگی خواهد کرد.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم شاهد رونق و پیشرفت بیشتری در این استان باشیم.

انتهای پیام/72001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول