به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، علیاصغر محمدی امروز در همایش روسای شعب کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه سال گذشته نسبتا سال سختی بود، گفت: باید از سال گذشته درس بگیریم و در سال جدید بهتر عمل کنیم.
محمدی در ادامه با اشاره به عملکرد مناسب استان در بخشهای مختلف تنها راه تجهیز منابع را ارتباط خوب با مشتریان برشمرد و آن را ابزاری مهم در سبقتگرفتن از رقبا ذکر کرد.
مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان مازندران افزود: هنر این است که در شرایط سخت ارتباط و تعامل خوبی با مشتریان برقرار کنیم و در این رابطه داشتن یک برنامه بسیار تاثیرگذار است.
وی با اشاره به جایگاه مطالبات در بانک، توجه به مطالبات خرد را یادآور شد و طبقهبندی مطالبات را از نکات بسیار حائز اهمیت برشمرد.
محمدی در پایان سخنان خود از پرداخت 147 هزار فقره تسهیلات در سال 91 خبر داد و گفت: باید به درستی زحمات همکاران را به ارگانهای بیرونی انعکاس دهیم.
به گزارش فارس، این همایش با تشکیل کارگاههای چهارگانه اعتبارات، وصول مطالبات، بازرسی و حسابرسی، تجهیز منابع و بانکداری الکترونیک دنبال شد.
انتهای پیام/2296/ت20/ض1002