اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از خبرگزاری فارس

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان که به تازگی مجدداً از طرف اعضای مجمع برای چهار سال ریاست این هیئت را عهده‌دار شده از خبرگزاری فارس همدان بازدید کرد.

بازدید رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان از دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در همدان بازدید کرد.

هادی سبزواری که در یک مجمع تک‌کاندیداتوری با کسب بیشترین آرای مجمع انتخابی هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان برای چهار سال در این سمت انتخاب شده و یکی از موفق‌ترین رؤسای هیئت‌های ورزشی در سطح استان محسوب می‌شود به دعوت سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان از دفتر خبرگزاری فارس در استان بازدید کرده و با بخش‌ها و سرویس‌های مختلف و نحوه کار خبرنگاران این خبرگزاری آشنا شد.

در این بازدید دو ساعته، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران سرویس ورزشی خبرگزاری فارس پاسخگوی سئوالات آنان بود.

در این گفت‌و‌گو رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان، در مورد فعالیت گسترده این هیئت در کمیته‌های مختلف، فعالیت 28 کمیته مختلف در گرایش و رشته‌های متنوع ورزشی، کسب عنوان برترین هیئت ورزشی در سطح استان در سال 91، گسترش ورزش‌های همگانی در بخش بانوان علاقه‌مندان به این رشته، میزبانی مسابقات منطقه‌ای و کشوری و همچنین میزبانی سمینار‌های تخصصی و داوری و مربیگری سطوح مختلف ورزش‌های همگانی توضیحاتی مفصلی ارائه کرد.

در ادامه دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به راه‌اندازی این سرویس برای رشد و گسترش ورزش همدان یادآور شد: با توجه به موفقیت انفرادی و تیمی در رشته‌های مختلف ورزشی از سوی ورزشکاران مستعد و خوش‌آتیه همدانی با تقویت سرویس ورزشی خبرگزاری فارس در استان برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار دادیم.

فرشید گل‌محمدی افزود: ارتباط نزدیک مدیرکل، معاونان، مدیر روابط عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان همدان و همچنین رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی و مدیران باشگاه‌های مختلف با رسانه باعث شده تا اخبار ورزشی با سرعت و دقت بیشتری نسبت به قبل بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفته و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار بگیرد.

به گفته وی با توجه به گستردگی و تنوع رشته‌ای در هیئت ورزش‌های همگانی با همکاری و تعامل نزدیک با این هیئت در آینده نزدیک با حضور خانواده بزرگ خانه مطبوعات استان مسابقات ورزشی را در مسابقات‌های مختلف برگزار خواهیم کرد.

دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان گفت: تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان با حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی قطعاً موجب تحولات و تغییرات زیادی در بعد انعکاس اخبار ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان همدان خواهد داشت که این مهم با حمایت و همکاری مسئولان دلسوز ورزش استان محقق خواهد شد.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از حمایت‌ و کمک‌های هیئت ورزش‌های همگانی از انجمن ورزشی‌نویسان استان در زمینه برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی و خیرخواهانه با استفاده از قابلیت‌های موجود در اعضای این هیئت می‌تواند کمک شایانی در تحقق اهداف نوع‌دوستانه این انجمن به وجود آورد.

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول